Press "Enter" to skip to content

כמה כסף ראפרים לוקחים על וורס?

לעיתים קרובות, ראפרים צעירים ינסו להיעזר בשיתוף פעולה עם אמנים מוכרים יותר כדי לקבל יותר חשיפה ולקצר את הדרך שלהם להצלחה. בעוד שאצל ראפרים באותה דרגת פרסום, לעיתים הופעת אורח של אמן אחד מתוגמלת בדרך כלל בהופעת אורח הדדית של האמן השני, אצל אמנים צעירים זה לא עובד ככה. ראפרים שמנסים לקבל בית או שניים מראפר מוכר יצטרכו להכניס את היד לכיס ולשלם לא מעט כסף.

כמה כסף ראפר לוקח תלוי כמובן בכמה פרסום הוא מביא איתו. ראפרים פחות מוכרים או בתחילת דרכם יבקשו הרבה פחות כסף. ניקי מינאז קיבלה ״רק״ 50K על הוורס המדהים שלה ב-Monster, עוד לפני שהיה לה אלבום בחוץ.

איך יודעים כמה הם לוקחים להופעת אורח?

בעבר, אמנים היו מחביאים את הסכומים שהם היו לוקחים להופעות אורח. בזמן האחרון, מידע כזה כן מתגלה – אם זה במילים לשירים, או בראיונות שלהם או של אנשים קרובים עליהם. כל המידע פה צריך להילקח בערבון מוגבל, שכן הסכומים האלה ככל הנראה משתנים כל הזמן, ואם המידע נלקח מהמילים לשירים של הראפר, זה בקלות יכול להיות רק flex שלו ולא הסכום האמיתי.

דרך נוספת לדעת את הסכומים זה לנסות ליצור קשר עם המנהלים של האמן, חברת התקליטים או מישהו מהמעגל הקרוב. אנחנו נסתפק במה שיש ברחבי האינטרנט כדי לתת לכם כמה דוגמאות לסכומים.

דהבייבי (Dababy)

בשנת 2019, דהבייבי לקח 5K לפיצ׳ר. 3 שנים אחרי, לפי פרסומים שלו באיסטגרם, הוא כבר לוקח 300K. אין ספק שהעסק הזה עוזר לאמנים שכן הגיעו לרמות הגבוהות לנצל את המעמד שלהם ולעשות את הכסף שמגיע להם.

ניקי מינאז

כמו שכתבנו למעלה, ניקי עברה מלקבל ,50K לסכומים של 250K (כמו שהיא שרה ב-My N1gga), ו-500K. לא משנה מה הסכומים, ניקי תמיד ידעה להרים שירים בצורה משמעותית עם הוורסים שלה, אם זה Monster של קנייה, או Say So של Doja Cat שעזר לה לבסס את מעמדה ככוכבת מובילה בעולם הפופ.

Lil Baby

בשנת 2020, ליל בייבי צייץ בטוויטר שהוא מבקש 100K בשביל הופעת אורח.

בשביל אמן שבאותה שנה היה אחראי על האלבום הכי נשמע בארצות הברית – My Turn – מאה אלף נשמע כמו סכום זעיר. מקורות אחרים רומזים על העובדה שכיום הוא מבקש לפחות סכום כפול מזה.

אנשים מגיבים לוורס של ליל בייבי באלבום של ג׳יי קול

קנדריק למאר

המקורות על זה מאוד ישנים, אבל הסכומים שדובר עליהם כדי להביא את קנדריק לשיר הוא בסביבות ה-500K.
נראה שהסכומים האלה שווים את התוצר. סינגלים כמו New Freezer ו-Family Ties הביאו אמנים אנונימים לקדמת הבמה במהירות האור.

ג׳יי קול

בשיר The London, קול שר על זה שיוצא לו בערך 2K לכל מילה שהוא שר בהופעת אורח. בכמה חישובים שנעשו באינטרנט נראה שאם המשפט הזה נכון, הוורסים שלו עולים בסביבות ה-700K.

אותנו הכי מעניין לדעת כמה דרייק לוקח 🤔

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *